Monday, August 26, 2013

Eilsele järgneb täna

Nii on. Eile istusime oma järjekordset nö eestlaste istumist. Seekord kohas nimega Revolver (http://www.taiwannights.com/en/bar-lounge/revolver-taipei-318), mis on kahele noorele inglise tüübile kuuluv kõrts siin üsna lähedal (minust paari peatuse kaugusel). Mul tekkis seal küll ülikooli algusaegade nostalgia..Zavood jne jne. See selleks. Igatahes sai kuulata siinelamise võludest/kogemustest ja paikadest, mida tasuks külastada. Mõned jäid meelde ka - Lanyu saar (Orchid Island):

Päikese ja Kuu järv (SunMoon Lake):
Kenting Beach, Lõuna-Taiwanis (seal pidi ujuda ka saama. Taivanlased ise ujumas ei käi ja enamikes kohtades ei saagi ujuda, kuna hoovus viib minema):
Yushani mägi: 
Lisaks oli juttu veel mingist kohast ja mäekurudest jne ja suurimast siinsest muusikafestivalist Spring Scream, mis toimub aprillis,Kentingis. Võrreldav on see festival tõenäoliselt meie lõunanaabrite Positivusega. Lisaks usun, et kuumaveeallikaid tasuks ka külastada :)

Nüüd selleni, miks on mul raske kõike seda oma silmaga näha :)Nimelt täna algas kool! Jep, ja see oli üsna intensiivne. Minu õpetaja on muidu tore ja särtsakas naisterahvas. Tegin oma kodutööd juba ära ja õhtul kordan veel üle - saime terve portsu sõnu õppida ja märke läbi kirjutada. Tuuli muudkui itsitab, kui ma siin hääldan neid asju (muu ja sõõ ja hehe..viimane oli mu enda naer). Tõenäoliselt ongi minul ja mu hispaanlasest rühmakaaslasel kõige parem lugu hääldamisega, nt Ü-tähe õppimisest saime vabastuse :D ja ma sain puhata, kui teised ÕNG üritasid hääldada. Eesti keel on lahe!
Kuna tõotab kogu aasta selline tulla,siis ei teagi, kas seiklema satub aga lähiümbruse tuuseldame vast küll läbi.


No comments:

Post a Comment