Thursday, August 29, 2013

KONG-REY, 何 愷琳 ja pitsaisu

Vihma sajab ja jube niiske on - Taiwanile kipub külla järgmine taifuun nimega Kong-Rey. Kuna see sõbrake mõjutab vaid Ida-Taiwani, on meie päevad siin sama töised nagu eelmised päevad. Nimelt käib mul kool endise hooga ning sain juba esimese A ka :)  samuti sain ma omale hiina nime:

何 愷琳 ehk Hé kǎilín (tähendus on rõõmutoov, harmooniline vms). 

Hääldus ja kirjapilt on üsna sarnased minu eesti nimele. Mitte märkide pool muidugi :) Selles osas suured tänud õpetaja Zeng´ile, kes nime välja pakkus. Zeng Rongyu on minu hiina keele õpetaja. Ta on vahva - eriti täna ajas ta mind naerma, kui ütles,et me ei õpiks märke laua taga vaikselt kirjutades, vaid seisaksime püsti ja teeksime kehaga neid märke järgi (nagu tantsiksime). Hehe..

Aga homme on Tuulil esimene koolipäev ning saame teada tema hiina nime - see on kombeks panna, kui kauem siin olla. Aasta aega on üsna kaua. Käisin täna läbi vihmasaju lapse kooliks mõningaid ettevalmistusi ka tegemas - oli vaja saada sangaga veepudel. Selle ma leidsin ja loodan,et on õige ka. Esimese koolipäeva puhul lubasin rahuldada Tuuli pitsaisu - tegelikult käivad tal selle isu alla kõiksugu muud tavapärased, kodused ja eestimaised isud. Ühel õhtul rääkisime minu emaga Skype´i teel ning Tuuli küsimus oli et "mis sa süüa teed...aa kartul ja kaste..mmm". 

No comments:

Post a Comment